3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2.

 

W dzisiejszym artykule przechodzimy do sedna naszych rozwiązań – prezentując najważniejsze metody przeciwstawienia się recesji.

 

Twórz angażujące treści

 

Po pierwsze – niemal każdy z nas spędza w Internecie coraz więcej czasu. Warto to wykorzystać poprzez prowadzenie konta biznesowego w mediach społecznościowych. Stwarzają one doskonałe warunki do tworzenia i rozpowszechniania interesujących i interaktywnych treści. Tego typu materiały prawdziwie odpowiadają na potrzeby klienta i angażują, co optymalizuje zwrot z inwestycji.

 

Tradycyjne formy reklamy są nie tylko droższe, ale i częściej ignorowane przez potencjalnych odbiorców, dlatego warto postawić na wspomnianą już interaktywność. Może ona przyjąć formę quizów czy ankiet, które dodatkowo dostarczą firmie wielu cennych informacji. Wiedzę tę można później wykorzystać na udoskonalenie kampanii reklamowej.

 

Właściwie wybierz kanały marketingowe

 

Recesja skutkuje cięciem kosztów reklamy. Dobrze jest zatem zdecydować się na te kanały marketingowe, które faktycznie pozwolą uzyskać zwrot z inwestycji. Szczególnie istotne wydają się tu social media oraz “płatne wyszukiwanie”. Zapomnieć nie można również o e-mail marketingu i content marketingu, które są stosunkowo tanie, ale bardzo efektywne w walce o uwagę klienta.

 

Celuj w branże o dużej odpornośni na recesję

 

3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEPewne branże są nie tylko odporne na działanie recesji, ale wręcz w jej czasie rozkwitają. Mowa tu choćby o sektorze medycznym bądź energetycznym. Do bezpiecznych branży można zaliczyć również producentów artykułów spożywczych, higienicznych i gospodarstwa domowego. Dostarczają bowiem towary, które stanowią swoistą podstawę zakupową. 

 

Nie trzeba od razu przerzucać się na te branże, aby przetrwać spowolnienie gospodarcze. Wystarczy przeanalizować swoją ofertę pod kątem możliwości pozycjonowania odnoszącego się pośrednio do bezpiecznych specjalności.

 

 

Reasumując, przy odpowiednim podejściu recesja może być dla przedsiębiorstwa szansą. W jaki sposób? Dzięki tworzeniu angażujących treści, kierowaniu się w stronę bezpieczniejszych branży oraz rozsądkowi w wyborze kanałów marketingowych nie tylko przetrwasz trudne chwilę, ale wyjdziesz z nich silniejszy!

 

3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA