5 porad jak zwiększyć sprzedaż dzięki mediom społecznościowym. Część 1.

15 lipca 2021

W ciągu ostatnich kilku lat media społecznościowe zdecydowanie się zmieniły. Jeszcze nie tak dawno były one jedynie miejscem, w którym czas spędzali uczniowie czy studenci, jednak teraz stanowią wszechobecny aspekt życia ludzi na całym świecie – bez względu na lokalizację. Odpowiednio prowadzone social media mogą stać się więc prawdziwą kopalnią leadów, w związku z czym wiele firm zdecydowało się przeznaczyć spory budżet na ten obszar swojej działalności. W niniejszej mini serii artykułów zebraliśmy kilka wskazówek, które mogą okazać się przydatne, jeśli chcesz, by media społecznościowe Twojej firmy pomogły w osiąganiu zysków. Na czym polega konwersja social mediów?

Skup swoją uwagę na odbiorcach

Jednym z podstawowych błędów jakie pojawiają się podczas prowadzenia firmowych kont w social mediach jest chęć zwrócenia uwagi każdego użytkownika. Takie podejście to bardzo prosta droga do wyrzucenia w błoto dużych pieniędzy. Dlaczego? Aby osiągnąć sukces, przede wszystkim należy zawęzić grono odbiorców, stworzyć profil klienta, a następnie skierować marketing na potrzeby i motywacje tej konkretnej grupy osób. To sprawi, że Twój marketing stanie się zdecydowanie bardziej efektywny w porównaniu z próbą trafienia do każdego.

Konieczny może okazać się także podział odbiorców według różnych parametrów. Dzięki segmentacji, możesz pracować z klientami o różnych profilach i dostosowywać do nich swoje działania marketingowe.

 

Już w następnym artykule przyjrzymy się dwóm niezwykle istotnym kwestiom, którymi są optymalny wybór platformy oraz tworzenie treści. Zapraszamy do lektury.

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania