5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2.

 

W dzisiejszym artykule przechodzimy do sedna naszego “poradnika”. Zaprezentujemy bowiem pierwsze trzy sposoby na efektywne wykorzystanie emotikonów w marketingu.

 

Znajdź emotikony, które będą pasowały do Twojej firmy 

 

Obecnie użytkownicy mają do dyspozycji ponad 3000 różnego rodzaju emotikonów. Buźki w postach i artykułach nie powinny być przypadkowe. Do celów marketingowych można wybrać kilka takich, które staną się swego rodzaju znakiem rozpoznawczym danej firmy. Przykłady? Jeśli prowadzisz restaurację, to wykorzystaj emotikony w kształcie serwowanego przez Ciebie jedzenia. Oczywiście należy używać ich zamiennie z buźkami wyrażającymi emocje. Ważne jest też, by nie przesadzić z ich ilością i dobrze dopasować je do sytuacji.

 

Dostosuj styl wypowiedzi do odbiorcy

 

5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEPrzekaz marketingowy nie może być zbyt oficjalny. Klienci nie lubią też, gdy czują się nachalnie namawiani do skorzystania z usługi lub zakupu produktu. Zastosowanie emotikonów sprawi, że post będzie wyglądał na bardziej przyjacielski i niezobowiązujący. W ten sposób odbiorcy zobaczą, że celem firmy nie jest tylko zarabianie pieniędzy, ale także nawiązanie pozytywnej relacji z konsumentami. Emotikony skutecznie poprawiają nastrój i stanowią doskonały substytut ekspresji werbalnej. Choć taki zabieg nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem, to jednak może być formą pośrednią, dzięki której odbiorcy poczują się bardziej związani z firmą.

 

Zmień znaczenie komunikatu przy użyciu emotikonów

 

Jeden emotikon może całkowicie zmienić znaczenie wiadomości. Wesołe buźki wyrażają wiele różnych emocji i sprawiają, że proste zdanie staje się trafną puentą, zabawną anegdotą lub błyskotliwym komentarzem. Jeśli napiszesz „do zobaczenia” i dodasz uśmiechniętą emotkę, to przekażesz klientom, że naprawdę cieszysz się na ponowne spotkanie z nimi. Częste używanie określonych emotek może stać się manierą, dzięki której odbiorca będzie mógł wyczuć ton Twojej wypowiedzi. 

 

Rozważań na temat emotikonów w marketingu ciąg dalszy już niebawem. W następnym artykule opowiemy o tworzeniu własnej grafiki oraz o pewnych popularnych w social mediach ankietach.

 

5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
5 powodów, dla których warto włączyć emotikony do swojej strategii marketingowej. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA