Jak uniknąć wypalenia w mediach społecznościowych? 5 praktycznych porad. Część 2.

7 kwietnia 2023

poprzednim artykule skupiliśmy się na ustalania jasnych granic oraz ograniczeniu liczby social mediów, z których korzystamy. Dziś kolejne dwie wskazówki, których warto przestrzegać!

Powiąż strategię marketingową ze swoimi celami

Jednym z najlepszych sposobów na uniknięcie wypalenia jest skorelowanie działań w social mediach z osobistymi celami. Taka marketingowa harmonia pozwoli osiągnąć więcej przy jednoczesnym poświęcaniu mniejszej ilości czasu. Czasu, który można przeznaczyć zarówno na rozwój swojego biznesu, jak i życia prywatnego (np. zainteresowań).

Powiążmy więc treści na social mediach ze stroną sprzedażową, a nie z rozmowami handlowymi. Postawmy też na szeroko rozumianą automatyzację. Ukierunkowanie na dochód pasywny ma naprawdę wiele korzyści!

Moderuj swoją oś czasu

Nie ulega wątpliwości, że media społecznościowe mogą być miejscem skupiającym w sobie negatywną energię. W szczególności dla przedsiębiorców, którzy często obierani są za cel złośliwych ataków i trolling. Emocjonalnie wyczerpujące są także toksyczne dyskusje na temat dziedziny, w której jesteśmy ekspertami. Dołujące okazują się wreszcie sukcesy innych przedsiębiorstw z branży przez pytania typu – “Czego mi brakuje do osiągnięcia takich wyników?”.

Co więc zrobić? Wprowadźmy strategiczne zaprzestanie obserwacji niektórych profili oraz opuśćmy grupy, do których przynależność jedynie rozprasza i godzi w zdrowie psychiczne. Ograniczmy się do tych kont, które stanowią źródło informacji i inspiracji oraz wpływają pozytywnie na pogodę ducha. Skutkiem będą: optymalizacja czasu, motywacja do działania, poprawa stanu wiedzy i samopoczucia. Czy nie są to idealne warunki do rozwoju?

Już niebawem ostatni artykuł z mini cyklu. Zapraszamy.

 

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania