Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3.

 

Dbanie o wizerunek w mediach społecznościowych nie sprowadza się jedynie do monitorowania aktywności użytkowników. Równie ważne jest utrzymywanie z nimi “stałego” kontaktu oraz wyróżnianie pozytywnych opinii.

 

Utrzymuj kontakt z odbiorcami

 

Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME

Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób skłonić użytkowników do nawiązania interakcji. Istnieją profile, które posiadają kilkanaście tysięcy obserwujących, jednak odzew na publikowane treści jest znikomy. Gdzie tkwi tego przyczyna? Być może aktywność odbiorców jest ignorowana przez zarządzających firmowymi profilami. Bardzo ważne jest to, aby odpowiadać na każdy zamieszczony komentarz lub recenzję. Należy również odpisywać na wiadomości prywatne.

 

Nie wystarczy reakcja na wpis, aby usatysfakcjonować odbiorcę – oczywiście w przypadku miliona obserwujących jest to dostateczna forma docenienia aktywności, jednak większość profili ma relatywnie małe grono „fanów”. W przypadku braku wolnego czasu dobrze jest pomyśleć o zatrudnieniu osoby prowadzącej profile firmowe w social mediach. Oczywiście należy postawić na kompetentnego specjalistę, który zadba o najmniejsze szczegóły. 

 

Wyróżnij pozytywne recenzje

 

W dzisiejszych czasach znalezienie wiarygodnych opinii na temat marki bywa wyzwaniem. Z tego względu wiele osób zdaje się na recenzje znajdujące się w mediach społecznościowych – pochodzą one od realnych użytkowników, których można zweryfikować (np. poprzez odwiedzenie profilu). Właśnie dlatego skuteczność jednej oceny jest o wiele wyższa, niż dziesięciu anonimowych. Wyróżnienie przychylnych wpisów jest świetnym sposobem na promocję firmy.

 

Pozytywne komentarz można udostępniać w relacjach, postach czy też materiałach wideo. Pewne jest to, że autor opinii poczuje się doceniony, a tym samym zmotywowany do tego, aby ponownie skorzystać z oferty. Jest to również niewymagający sposób na to, aby skłonić pozostałych użytkowników do wyrażenia własnego zdania. Oczywiście znaczna część odbiorców nadal pozostanie „milcząca”, jednak istnieje duże prawdopodobieństwo, że zyskają one zaufanie do marki.

 

Jak widać, social media stanowią niezwykle użyteczne narzędzie kreowania wizerunku firmy. Warto jednak pamiętać, że cały ten proces nie wykona się w sposób automatyczny, a wymaga przemyślanych i długofalowych działań. Odpowiednie podejście do tematu gwarantuje jednak bardzo pozytywny odbiór wśród użytkowników, a tym samym zwiększenie bazy potencjalnych klientów.

 

Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA