Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3.

 

Czy warto segmentować listę mailową? Jaki wpływ na odbiór wiadomości mają przekazywane w niej emocje?

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3. | Tworzenie stron | SEE-MESegmentowanie listy e-mail

 

Mając bazę danych z adresami e-mail, należy podzielić listę na jak najwięcej różnych segmentów, bo każdy odbiorca ma inne potrzeby i preferencje. Wysłanie tego samego e-maila do wszystkich jest złym pomysłem i prostą drogą do zniechęcenia odbiorców, którzy mogą zrezygnować z subskrypcji i dodać nasz adres do spamu.

 

Podczas wysyłania wiadomości e-mail zawsze trzeba kierować się tym, czego oczekują jej odbiorcy. Podział listy na mniejsze elementy ułatwia zarządzanie poszczególnymi segmentami. Listę e-mail można segmentować po lokalizacji, dacie, klientach stałych i potencjalnych itd. Warto też tworzyć dodatkowe podsegmenty, wybierając reguły, na podstawie których doprecyzowuje się jeszcze lepiej warunki, które ma spełniać dana grupa docelowa.

 

Zawarcie emocji w wiadomościach e-mail

 

W zwiększeniu ROI pomoże dodanie do wiadomości nutki humoru czy nawet szokującej treści. Wszystko to służy zwiększeniu zainteresowania wiadomością, która ma skłonić odbiorcę do kliknięcia i zapoznania się z treścią. Trzeba wyróżnić się na tle konkurencji i setek innych e-maili znajdujących się w skrzynce odbiorczej. Ludzie lubią być pozytywnie zaskakiwani. Oczywiście nie należy przesadzać, bo uzyska się efekt odwrotny do zamierzonego. Dobry humor będzie wskazany, ale wiadomości nie mogą sprawiać wrażenia tandetnych i mało profesjonalnych. Wystarczy zabawny obrazek dołączony do wiadomości i jego personalizacja. Humoru należy używać w celu złapania odpowiedniego kontaktu z odbiorcą e-maila.

 

Opracowanie efektywnej kampanii mailingowej nie jest przedsięwzięciem prosty. Jest to działanie kompleksowe i wymagające odpowiedniej strategii.

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA