Kreatywne pisanie a marketing. Część 3.

 

 

Kreatywne pisanie dotyczy nie tylko tworzenia stricte typowych tekstów. Można tu bowiem mówić o innego typu dziełach, które z copywritingiem są jednak mocno związane.

 

Filmy

 

Warto zwrócić uwagę, że dziś jedną z najskuteczniejszych form przekazu treści są filmy. Obraz i dźwięk potrafią bowiem jeszcze mocniej oddziaływać na psychikę odbiorcy, a także stanowią zauważalną oszczędność czasu. Video content obejmuje współcześnie vlogi, animowane GIF-y, filmy na żywo, referencje klientów, nagrane prezentacje i webinaria. Pole to publikowania swoich kreatywnych treści na różnych platformach jest tu więc naprawdę szerokie. Wideo bez wątpienia stało się jednym z najpotężniejszych narzędzi marketingowych. A gdzie tu miejsce na kreatywne pisanie? Przede wszystkim w filmowych scenariuszach oraz hasłach, które zoptymalizują każde wideo.

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-MEPodcasty

 

Bardzo popularne są również podcasty, których można słuchać w dowolnym momencie i miejscu, odtwarzać na smartfonie, znajdując się w korku lub podczas sprzątania czy gotowania. Kluczowe jest tu stworzenie skryptu zapewniającego odpowiednią strukturę i kierunek każdego odcinka. Scenariusz i komplet pisemnych wskazówek na temat programu to nie tylko gwarancja uporządkowania przekazu, ale również pomoc w dopasowaniu go do odpowiedniej grupy docelowej. Podcasty służą też do celów marketingowych, za ich pomocą przekazuje się nienachalnie różne treści reklamowe i to w kreatywny sposób. Styl podcastu może być informacyjny, mieć postać rozmowy/wywiadu, formę komediową lub polegać na opowiadaniu historii.

 

Reasumując, każda kampania marketingowa pozbawiona świeżości czy wyrazistości może zostać pominięta i szybko zapomniana. Dlatego właśnie – jej treść jest tak istotna. Należy więc zwracać uwagę co i w jaki sposób przekazuje się swoim klientom.

 

Kreatywne treści obejmują niezwykle szeroki zakres stylów i formatów. To kompleksowe narzędzie literackie do wyrażania myśli, pomysłów i unikalności, jak również do optymalizacji wyników przedsiębiorstwa.

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA