Kryzys marki – jak sobie z nim poradzić? Część 3.

 

Powiedzieliśmy już o wymogu wcześniejszego planowania oraz natychmiastowej reakcji na sytuacje potencjalnie niebezpieczne. O czym jeszcze powinniśmy pamiętać?

 

Działaj wielotorowo

 

Zdarza się, że szybka reakcja i bezpośredni kontakt mogą zażegnać większość kryzysów. Przykładowo, negatywna opinia zrodziła się ze zwykłego nieporozumienia pomiędzy stronami i szybki kontakt z wystawiającym opinię może pomóc wyjaśnić sytuację i zakończyć kryzys przed jego faktycznym rozpoczęciem.

 

Niestety, rzeczywistość bywa trudniejsza niż piękne marzenia. W praktyce bowiem recenzenci bardzo niechętnie usuwają opublikowane treści. Dodatkowo, te mogły już dawno zyskać szersze zainteresowanie dużego grona osób.

 

Dlatego też kryzysy online wymagają działania wielotorowego. Nie wystarczy samo wydanie publicznego oświadczenia – oprócz tego konieczne może okazać się zwiększenie zaangażowania społecznego firmy, częściowy rebranding, usuwanie treści i wiele innych działań.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-MEDokładnie monitoruj swoją obecność online

 

W obecnych czasach, kryzysy marki pojawiają się i narastają w sieci, a co za tym idzie – osoby odpowiedzialne za zarządzanie kryzysowe powinny stale monitorować informacje na temat danego przedsiębiorstwa w sieci. Dokładne śledzenie i analizowanie takich danych jak nowe artykuły na blogach, recenzje czy posty w mediach społecznościowych pozwalają na szybką identyfikację potencjalnych punktów zapalnych i podejmowanie odpowiednich działań, które pozwolą zapobiec faktycznemu kryzysowi.

 

Pamiętaj, że jeden negatywny komentarz czy nieprawdziwa informacja mogą rozpocząć burzę. Dlatego tak istotne jest stałe monitorowanie sytuacji online.

 

 

Reasumując, przeciwdziałanie potencjalnemu kryzysowi marki wymaga odpowiednich działań planistycznych i natychmiastowej reakcji. Niezwykle istotne jest też to, żeby do problemu podejść w sposób wektorowy i kompleksowy. Wiele punktów zapalnych bierze się z social mediów – więc ich stałe monitorowanie pozwala zagasić problemy z zarodku.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA