Marketing cyfrowy – współczesne trendy, które musisz znać! Część 2.

 

 

Kontynuujemy nasze rozwiązania na temat współczesnych trendów w marketingu cyfrowym. Dziś przedstawimy bliżej dwie kolejne tendencje.

 

Płatne reklamy w mediach społecznościowych

 

W 2021 roku wzrasta znaczenie płatnych reklam w mediach społecznościowych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że to prosty, a jednocześnie szybki sposób na pozyskanie nowych odbiorców. Faktem jest, że omawiane narzędzia generują dodatkowe koszty, jednak dość szybko można spodziewać się zwrotu z inwestycji. Warto jednak uwzględnić, że nie wystarczy wykupić promowania postów, aby osiągnąć sukces. Bez odpowiedniej strategii marketingowej efekty będą mizerne. Właśnie dlatego czasami lepiej polegać na doświadczeniu ekspertów.

 

Ogromnym zainteresowaniem cieszy się narzędzie reklamowe Facebook Ads. Podstawowym atutem jest fakt, że treści promocyjne trafiają wyłącznie do użytkowników, którzy mogą być realnie zainteresowani ofertą. Za kierowanie postów odpowiadają zaawansowane algorytmy, które wyjątkowo trafnie wybierają potencjalnych klientów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypróbować opisywaną metodę i podsumować wyniki sprzedażowe.

 

Kampanie e-mailowe

 

Marketing cyfrowy - współczesne trendy, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME

Wiadomym jest, że kampanie e-mailowe przebiegają zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Niedopuszczalne jest spamowanie nachalnymi reklamami, które nie mają nic wspólnego z zainteresowaniami czy też potrzebami danej osoby. Wysyłanie wiadomości na przypadkowe skrzynki nie przyniesie żadnych rezultatów. Już na początku należy odrzucić pomysł zakupu gotowej bazy adresów e-mail, gdyż jest to wyrzuceniem gotówki w błoto.

 

Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być stworzenie newslettera. Dzięki niemu możliwe jest sukcesywne budowanie własnej bazy adresów. Największym plusem tej metody jest fakt, że zyskujemy dane kontaktowe osób, które w przeszłości były zainteresowane ofertą. Zwiększa to szansę na to, że zdecydują się one na zakup w przyszłości. Niezwykle istotne jest to, aby przesyłane treści były unikatowe oraz interesujące z punktu widzenia odbiorcy. Coraz więcej firm stawia na spersonalizowane oferty. Opisywana metoda komunikacji zapewnia wysoką skuteczność, o ile tylko jest właściwie wykorzystywana.

 

 

Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do zapoznania się z ostatnim artykułem z cyklu, który pojawi się już niebawem.

 

Marketing cyfrowy - współczesne trendy, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Marketing cyfrowy - współczesne trendy, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Marketing cyfrowy - współczesne trendy, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Marketing cyfrowy - współczesne trendy, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA