Marketingowe trendy, które zostaną z nami na dłużej! Część 4.

27 października 2023

Kolejny artykuł z cyklu, a w nim następna porcja trendów, które decydują i prawdopodobnie decydować będą o kształcie marketingu. Jak wygląda nasza lista po orientacji na cel i video marketingu?

Wyszukiwanie głosowe

Wyszukiwanie głosowe nie jest niczym nowym, jednak dopiero dzisiejsza technologia pozwala osiągnąć w tej sferze odpowiednio wysoką precyzję. Dzięki temu – to bardzo wygodne rozwiązanie – stale zyskuje na popularności. Trend ten powinien być zatem wykorzystywany również przez marketingowców. Na szczęście nie wymaga to przemodelowania swojego podejścia do SEO o 180 stopni, gdyż dobre praktyki będą się w dużej mierze się pokrywały.

Warto mieć na uwadze, że wyszukiwanie głosowe nie będzie sprawdzać się równie dobrze w każdej branży. Trend ten jest szczególnie często wykorzystywany podczas jazdy samochodem, zatem powinny stawiać na niego przede wszystkim firmy lokalne.

Chatboty

Konsumenci w XXI wieku oczekują bardzo szybkiego uzyskiwania odpowiedzi na zadane przez siebie pytania. Osiągnięcie tego przez „ludzką” obsługę klienta jest jednak niemożliwe. Doskonałym rozwiązaniem są chatboty, które po odpowiednim wdrożeniu na strony internetowe mogą udzielić klientowi spersonalizowanych informacji w sposób natychmiastowych. Tempo reakcji może być czynnikiem decydującym o skorzystaniu z oferty danej firmy.

Autorytatywane treści

Unikalne teksty o wysokiej jakości to treści szczególnie promowane przez Google. Jeżeli będą one stworzone przez autorytety to możemy wręcz liczyć na uwielbienia przeglądarkowych robotów. Tego typu materiały znacznie trudniej i kosztowniej jest wyprodukować. Warto się jednak nimi zainteresować w kontekście kampanii marketingowych, ponieważ z biegiem czasu staną się one solidnym fundamentem sukcesu danej marki.

Kolejne trendy już w następnym artykule.

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania