Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2.

 

Kontynuujemy nasze rozważania na temat wpływu pandemii na przyszłość e-commerce, przyglądając się dwóm ciekawym kwestiom – automatyzacji procesów i zrównoważonemu rozwojowi.

 

Wdrażanie automatyzacji wielu procesów

 

Wśród pandemicznych zaleceń można wskazać ograniczenie kontaktów międzyludzkich. W praktyce oznaczało to minimalizację interakcji pomiędzy klientem a pracownikiem sklepu czy innego rodzaju przedsiębiorstwa tak, by zaoferować maksymalne bezpieczeństwo obydwu stronom. W związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na automatyzację procesów zarówno jeśli chodzi o oprogramowanie, jak i sprzęt, który jest przez nie obsługiwany.

 

W obawie o konieczność ograniczenia działalności poszczególnych punktów, pracodawcy – tam, gdzie było to możliwe – wdrażali automatyzację wielu procesów. Dobrym przykładem jest choćby powszechne wprowadzenie kas samoobsługowych w wielu sieciach marketów, a także możliwość opłacania zakupów z aplikacji w smartfonie.

 

Choć istnieje obawa o etaty i pracę dla społeczeństw w wielu krajach, faktem jest, że w tym momencie nie odpowiadamy już na pytanie „czy”, ale „kiedy”, jeśli chodzi o automatyzację wielu procesów w różnych firmach. Wiele przedsiębiorstw będzie poszukiwać rozwiązań odpowiadających ich potrzebom, a także możliwościom.

 

Zrównoważone praktyki biznesowe

 

Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME

W ostatnich latach można zauważyć konsekwentny wzrost zainteresowania producentów i konsumentów zrównoważonym rozwojem. Pandemia sprawiła, że zmiana ta znacząco przyspieszyła i obecnie większość klientów zwraca baczną uwagę na pochodzenie nabywanych produktów oraz ich potencjalny wpływ na środowisko naturalne. Nastroje proekologiczne odczuwalne są najmocniej w sektorze motoryzacyjnym, o czym świadczy coraz powszechniejsze przechodzenie na pojazdy hybrydowe, elektryczne i wodorowe. Trend ten dotyczy również pozostałych gałęzi handlu.

 

Firmy, które stawiają na zrównoważone praktyki prawdopodobnie będą mogły pozwolić sobie na ustalenie wyższych cen swoich produktów. Mało tego – ze względu na pociąg do ekologii nie będzie to groziło utratą pozycji na rynku.

 

 

Już niebawem kolejny artykuł z naszego mini cyklu. Serdecznie zapraszamy.

 

Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA