Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3.

 

Na zakończenie kolejne dwie bardzo istotne zmiany w branży e-commerce, dotyczące metody organizowania / wykonywania pracy oraz prowadzenia działań marketingowych.

 

Zdecentralizowane zespoły

 

Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3. | Tworzenie stron | SEE-MERosnąca ilość korporacji decyduje się także na pracę w pełni zdalną lub możliwość częstszej pracy z domu. W tym przypadku oprócz oczywistej i istotnej kwestii zdrowotnej – w grę wchodzą również zagadnienia finansowe. Możliwość wynajmowania mniejszej powierzchni biurowej oraz znacząco ograniczone zużycie energii elektrycznej stanowią znaczącą oszczędność dla większości pracodawców. Z drugiej zaś strony – pracownicy wydają dużo mniej na (najczęściej okazjonalne) dojazdy do pracy.

 

Jedną z największych korzyści we wdrożeniu pracy zdalnej jest brak geograficznego ograniczenia, jeśli chodzi o poszukiwanie pracowników. Pracodawcy zyskują możliwość zatrudniania najlepszych specjalistów, którzy na co dzień mieszkają nawet kilkaset kilometrów od biura.

 

 

Zmiana w marketingu

 

Firmy dążą do ograniczenia kontaktów międzyludzkich, co doprowadziło do znaczących zmian w marketingu. Tam, gdzie do tej pory za funkcje reklamowe odpowiedzialny był bezpośrednio „sprzedawca”, dziś rozkwitają zupełnie inne narzędzia. Szczególnego znaczenia nabrały strony internetowe, social media, mailing, chaty, kontakt za pośrednictwem formularza oraz rozmowy telefoniczne.

 

Obecnie handel elektroniczny to prawdziwa walka o klienta. Dzięki nowoczesnym technologiom (m.in. VR – innowacyjny sposób wizualizacji), firmy dążą do tego, by konsument wybrał właśnie ich produkt zamiast dobra konkurencji.

 

 

Ogólnie ujmując kwestię, można wyraźnie zauważyć, że ogólna struktura biznesu, a także branży e-commerce zmieniła się diametralnie w ciągu ostatnich miesięcy. Firmy wciąż dostosowują się i wdrażają zmiany tak, by utrzymać się na rynku i zapewnić sobie jak najlepsze przychody za pomocą dostępnych rozwiązań technologicznych.

 

Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Przyszłość branży e-commerce. Nie daj się zaskoczyć! Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA