3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1.

 

Recesja testuje niejako przedsiębiorstwa – tylko te bardziej elastyczne i gotowe na wdrażanie zmian przetrwają. Natomiast te mniej rzutkie odpadną z wolnorynkowego obiegu. Standardową procedurą w czasie spowolnienia gospodarczego jest cięcie wydatków firmy. Mniej zasobów trafia również na marketing i reklamę. Nie wyklucza to jednak możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Istnieją 3 skuteczne sposoby na dotarcie do klientów i pozyskanie ich uwagi.

 

Czy technologia jest lekiem na recesje?

 

3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-MESpowolnienie ekonomiczne potrafi być zabójcza dla przedsiębiorstw. Cięcia budżetowe dotykające sfery marketingu – mogą wpłynąć przecież na dotarcie do potencjalnych klientów. Tradycyjne kanały komunikacji – np. bilbordy – mogą jako pierwsze paść ofiarą wymuszonych oszczędności. Firmy o bardziej kostycznym podejściu do marketingu mogą tego po prostu nie udźwignąć. Spowolnienie rynku wymusza zatem zmianę podejścia w tym zakresie. Naprzeciw biznesowi wychodzą nowoczesne środki komunikacji oparte choćby na social mediach.

 

To właśnie media społecznościowe stwarzają idealne warunki do pozyskania nowych klientów. Są tanie, nieinwazyjne i angażujące. Stwarzają odpowiedni grunt pod wzrost ruchu organicznego na stronie internetowej firmy i konwersję. Wykorzystanie nowoczesnych środków teleinformatycznych i pomysłowość są fundamentami sukcesu. Za przykład warto podać słynnego Ubera, o którym zrobiło się głośno w trakcie kryzysu gospodarczego w roku 2008. Powiązano nowocześnie zaprojektowaną aplikację z potrzebą. To był strzał w dziesiątkę. Firma Uber nie tylko przetrwała recesję, ale właśnie wtedy zbudowała swój sukces!

 

 

Reasumując, kiedy konwencjonalne kanały reklamowe odpadają ze względu na zbyt wysokie koszty, wykorzystać warto tanie i skuteczne, jak dowodzi praktyka, narzędzia. Szczególnie wysoką skutecznością cechują się konkretne możliwości dotarcia do potencjalnego klienta. Jakie? Odpowiedź już w kolejnym artykule.

 

3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
3 sposoby na dotarcie do klientów pomimo spowolnienia rynkowego. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA