4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2.

 

Kontynuujemy temat filarów copywritingu sprzedażowego. W dzisiejszym artykule 2 pozostałe wyznaczniki dobrego tekstu, który z pewnością przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.

 

Po trzecie: BULLET-POINT

 

Są to symbole lub glify, stosowane do wyróżnienia niektórych elementów treści. Są krótkie i mają charakter wyrażenia lub wyrazu, pisanego małą literą. Ich znaczenie wynika przede wszystkim z tego, że są bardziej widoczne i „mocniejsze” od przecinka lub średnika, ponieważ pojawia się tu tzw. światło pustego wiersza.

 

Dlaczego jest to aż tak ważne? Ponieważ to właśnie bullet-pointy fascynują, wyjaśniają, pomagają i prowadzą klienta przez cały tekst, podnosząc jego atrakcyjność. Zawsze też wzmacniają przekaz treści reklamowej i wskazują ważne elementy tekstu, jednocześnie przekazując czytelnikowi informacje o korzyściach płynących z oferty i udowadniając dlaczego powinien z niej skorzystać. Bullet-pointy powinny być krótkie, ale treściwe. Ważne, żeby zachęcały czytelnika do przeczytania wszystkich punktów.

 

Czy da się zastąpić je numerowaniem punktowanym? Nie. Numerowanie wypunktowane wskazuje pewną hierarchię zalet produktu lub usługi, natomiast bullet-pointy podkreślają, że wszystkie atuty są tak samo ważne dla klienta, dlatego powinien on przeczytać tekst sprzedażowy od początku do końca i dowiedzieć się dlaczego właśnie ta usługa lub lub ten produkt są dla niego najlepszym wyborem.

 

4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEPO CZWARTE: Body copy

 

Jest to główna treść reklamy, której celem jest zainteresowanie klienta i skłonienie go do działania w postaci zakupu produktu lub usługi. Body copy to najczęściej krótki tekst reklamowy, stworzony przez profesjonalnego copywritera z agencji reklamowej. Bardzo często stosuje się w nim odpowiedni dobór słów, w tym „call-to-action” czyli wezwanie do działania – na tyle wyraziste, żeby zwracało uwagę klienta, wzbudzało zainteresowanie reklamowanym produktem i nakłaniało do zakupu. Profesjonalne copy jest zawsze dostosowane do grupy docelowej i buduje właściwą narrację, zgodną z wizerunkiem firmy.

 

 

Nawet jeśli nie jesteś copywriterem, warto abyś znał wskazane wyżej podstawy copywritingu sprzedażowego. Dzięki temu będziesz w stanie zweryfikować czy klient zaangażuje się w treść oferty sprzedażowej Twojej firmy, oraz czy kampania przyniesie realne zyski.

 

4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
4 filary copywritingu sprzedażowego. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA