Chcesz otrzymać natychmiastowy feedback? Dążysz do budowania pozycji eksperta? Jeżeli tak – transmisje są właśnie dla Ciebie!
Ogromną zaletą transmisji na żywo jest to, że można liczyć na otrzymanie natychmiastowego feedbacku. Jako że wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym – nie ma problemu z rozmawianiem z klientami, czytelnikami, fanami itd. Można na bieżąco odpowiadać na zadawane przez nich pytania, co wpływa korzystnie na wizerunek i budowanie relacji. Jest to świetna okazja do rozwiania wątpliwości oraz udzielenia wyczerpujących informacji o sprzedawanych produktach i oferowanych usługach. Oczywiście istotne staje się to, aby odpowiadać na wszystkie komentarze, żadne nie powinny zostać pominięte.
Organizowanie transmisji na żywo to doskonała okazja do budowania pozycji eksperta. Warto wykorzystać je do zaprezentowania się od jak najlepszej strony i pokazania swoich kompetencji. Dużym atutem jest możliwość przekazania w krótkim czasie informacji o prowadzonej działalności, marce, produkcie. Warto wykorzystać jak najlepiej to niezwykle praktyczne narzędzie w celu zbudowanie zaufania klientów. Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych ma obecnie ogromne znaczenie i pomaga uzyskanie realnej przewagi nad konkurencją.
Dzięki trzem artykułom (Artykuł 1, Artykuł 2) przedstawiliśmy najważniejsze zalety transmisji na żywo. Mamy nadzieję, że przekonają one niezdecydowanych do skuteczności tego intrygującego narzędzia.