7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2.

 

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą porcją wskazówek dla SEO copywritingu. W dzisiejszym artykule skupiamy się na słowach kluczowych oraz odpowiednim podziale tekstu.

 

Właściwie dobierz słowa kluczowe

 

7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEW przypadku SEO copywritingu przy tworzeniu tekstu niezwykle istotne jest dobranie fraz kluczowych. Nie można o nich zapominać podczas tworzenia tekstu, ponieważ późniejsza edycja może obniżyć jakość i naturalność. Powinno się umiejętnie stosować słowa kluczowe konkurencyjne i ogólne. Bardzo ważne są frazy “long tail” – czyli składające się z kilku wyrazów. Zagwarantują one wyższy współczynnik konwersji.

 

Odpowiednio wyeksponuj frazy kluczowe

 

Po wybraniu odpowiednich słów kluczowych należy rozróżnić frazy główne i frazy poboczne. Mało skuteczne będzie bazowanie wyłącznie na jednej frazie. Za pomocą dodatkowych słów kluczowych możliwe staje się pokazanie robotom wyszukiwarki, co zawiera tekst, czego dokładnie dotyczy. Frazy główne trzeba oczywiście umiejętnie wyeksponować – umieszczając w leadzie, tytule. Z kolei frazy poboczne mogą znaleźć się w śródtytułach drugiego poziomu. Wszystko to ma na celu ułatwienie botom zrozumienie kontekstu.

 

Zoptymalizuj ilość keywords w tekście

 

W zależności od długości tekstu ilość użytych fraz kluczowych będzie mniejsza lub większa. Istotne jest to, aby było ich wystarczająco dużo, ale z drugiej strony nie można przesadzić z nadmiarem. Istotne będzie, aby słowa kluczowe znalazły się w różnych miejscach, na wielu poziomach. Trzeba uważać, bo boty są wyczulone na zbyt dużą ilość fraz kluczowych, mogą potraktować to jako próbę manipulowania wynikami wyszukiwania. Uzyska się przez to efekt odwrotny do zamierzonego – obniżoną pozycję w rankingu.

 

Nie zapomnij o prawidłowym podziale tekstu

 

W każdym tekście niezwykle ważne jest zachowanie odpowiedniego układu. Ma być on przyjazny dla czytelnika, przyjemny w odbiorze. W celu ułatwienia czytania należy rozbić tekst na akapity. Oczywiście trzeba zrobić to w logiczny sposób, aby zachować sens. Zaletą podzielenia tekstu na mniejsze części sprawia, że czytelnicy mogą szybciej znaleźć interesujące ich informacje.

 

Kolejne wskazówki w następnym artykule z mini cyklu. Zachęcamy do lektury.

 

7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA