7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3.

 

Na zakończenie – 3 kolejne wskazówki, które pozwolą lepiej zoptymalizować pisane teksty. Opowiemy o różnorodności, pozycji zero i CTA.

 

Zadbaj o urozmaicenie publikowanych treści

 

Podczas tworzenia tekstów należy postawić na różnorodność. Kluczowe jest oczywiście to, aby podane informacje były wartościowe dla odbiorcy, unikalne i ciekawe. Trzeba jednak pamiętać o tym, że czytelnicy dość szybko się nudzą. Nie będą skłonni do wczytywania się w długi tekst składający się z samych liter. Powinno się urozmaicić treść za pomocą danych liczbowych, wykresów i grafik. Wszystko to zwiększa atrakcyjność, ułatwia odbiór i ma korzystny wpływ na pozycjonowanie.

 

Postaraj się zająć pozycja zero

 

W przypadku publikacji treści istotne jest, aby dzięki niej możliwe stało się uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Pierwsza strona jest kluczowa, ale dążyć powinno się do pozycji zero. Oznacza to znalezienie się witryny ponad wynikami wyszukiwania – wraz z wyświetleniem fragmentu tekstu. Dla internauty jest to wyraźny sygnał, że znajdzie na stronie to czego szuka. Pierwsze trzy pozycje w wynikach wyszukiwania najlepiej odpowiadają na wpisane zapytania.

 

Umieść w treści wezwanie do działania

 

7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-MEW każdym tekście SEO warto zamieścić wezwanie do działania. Ma to na celu skłonienie czytelnika do konkretnych czynności. Oczywiście CTA musi zostać odpowiednio sformułowane i znajdować się we właściwym miejscu. Pamiętać należy przede wszystkim o tym, aby wezwanie do działania było bezpośrednie, precyzyjne i konkretne. Przycisk CTA ma być elementem skupiającym uwagę odwiedzających. Powinien być widoczny już na stronie docelowej.

 

W naszym mini cyklu (Artykuł 1, Artykuł 2) przedstawiliśmy 7 praktycznych wskazówek, które powinny rozjaśnić i ułatwić SEO copywriting. Życzymy przyjemnej i owocnej optymalizacji publikowanych na stronach www treści.

 

7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
7 praktycznych wskazówek dla SEO copywritingu. Część 3. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA