Na stronie internetowej nie mogą znaleźć się przypadkowe treści. Powinny one charakteryzować się przemyślaną strukturę. Tekst ma być podzielony logicznie na części. Istotne jest stosowanie zabiegów mających za zadanie ułatwienie przyswojenia treści, wymienić można tu przykładowo wypunktowania i listy numeryczne. Krótkie hasła z najważniejszymi informacjami przyciągną uwagę. Warto wyróżnić najważniejsze zdania i fragmenty. Znaczenie ma to, aby ukazać walory produktu lub usługi. Świetnie sprawdza się również odwoływanie do wartości cenionych przez klientów. Jako że konkurencja na rynku jest duża, pokażmy czym oferowany produkt wyróżnia się na jej tle. Klientowi trzeba pokazać wartość swojej oferty w taki sposób, aby był on jej świadomy już po kilku sekundach.
Istotny jest również umiejętne dobranie słów kluczowych. W przypadku strony internetowej trzeba zadbać nie tylko o optymalizację – znaczenie ma również pozycjonowanie. Wszystko to zmierza do uzyskania jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Przekłada się to na większą widoczność strony i pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci. Jeśli strona internetowa będzie miała wysoką pozycję w Google, stanie się wiarygodna i zacznie wzbudzać zaufanie. Witryna ma wyglądać profesjonalnie, a także zawierać wartościowe treści. Wszystkie znajdujące się na niej elementy mają być ze sobą spójne, dzięki czemu można liczyć na przyciągnięcie uwagi klienta. W rezultacie pozostanie on na witrynie dłużej i skorzysta z oferty.
Nasz najnowszy cykl (Część 1, Część 2) kompleksowo odpowiada na postawione w tytule pytanie. Mamy nadzieję, że przekazane wskazówki pomogą przyciągnąć klientów również do Twojego sklepu / strony WWW.