Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2.

 

Bardzo istotną kwestią jest sprawowanie pewnego zakresu kontroli nad użytkownikami i publikowanymi przez nich w social mediach treściami. Dlaczego jest to aż tak ważne? 

 

Kontroluj aktywność użytkowników

 

Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME

Nie można oczekiwać, że firmowe profile w social mediach będą prowadzić się same, gdyż jest to niemożliwe. Nieprawdą jest, że wystarczy jedynie systematycznie wrzucać posty, aby zdobyć wysokie zainteresowanie odbiorców. Praca nad wizerunkiem wymaga ciągłego monitorowania aktywności użytkowników. Każdy powinien wiedzieć, że na takich profilach toczą się różnego typu rozmowy, które nierzadko godzą w interesy przedsiębiorstwa. Znaczna część dyskusji nie ma wpływu na markę – luźne wymiany zdań są na porządku dziennym. Z punktu widzenia osoby zarządzającej portalami społecznościowymi ich czytanie jest stratą czasu. Wiadomym jest, że w kolejce czekają ważniejsze obowiązki.

 

Czy istnieje sposób na to, aby śledzić komentarze o marce, a jednocześnie nie tracić cennego czasu? Na szczęście tak! Na specjalną uwagę zasługują nowoczesne narzędzia, takie jak np. HootSuite lub Sprout Social. Dzięki nim znacznie łatwiej jest odnaleźć te wypowiedzi, w których został poruszony temat firmy. Nie ma konieczności ręcznego przeszukiwania profilu, co stanowi znaczne udogodnienie. Ponadto, możliwe jest otrzymywanie powiadomień, dzięki którym żadna istotna dyskusja nie pozostanie niezauważona. 

 

W dowolnym momencie można wkroczyć do rozmowy, tak aby zastopować rozprzestrzenianie negatywnych opinii lub pomówień. Należy mieć świadomość, że niesprzyjające komentarze nie mogą być usuwane. Niewskazane jest również blokowanie użytkowników (wyjątek stanowią osoby, które nie przestrzegają zasad etykiety internetowej). Do nieprzychylnych wpisów trzeba odnosić się w sposób merytoryczny, a zarazem profesjonalny, co nie zawsze jest proste.

 

Kolejne wskazówki już w następnym artykule.

 

Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Jak zarządzać wizerunkiem firmy poprzez social media? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA