Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1.

 

Skuteczna reklama jest kluczem do sukcesu w przypadku każdego biznesu, lecz obecnie można liczyć na szereg narzędzi umożliwiających promowanie marki, usług czy produktów. Jedną z tanich i efektywnych metod jest e-mail marketing, dzięki któremu można szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, utrzymać przy sobie pozyskanych klientów, informować ich o najnowszych promocjach i specjalnych ofertach oraz budować zaufanie do marki i lojalność. Warto wobec tego zadbać o wzrost skuteczności kampanii e-mail marketingowych, aby stały się jeszcze opłacalniejsze. Pora zastanowić się nad tym, jak zwiększyć ROI (zwrot z inwestycji; wskaźnik rentowności, służący pomiarowi efektywności działań firmy) i uzyskać lepsze efekty, które przełożą się na większe zyski.

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1. | Tworzenie stron | SEE-MEDostarczalność wiadomości e-mail pod kontrolą

 

Wysyłanie e-maili do klientów to jedno. Ważna jest również kwestia samej dostarczalności wiadomości. Nie ma 100% gwarancji, że wysłany e-mail dotarł do docelowego odbiorcy. Mailing będzie skuteczny, jeśli wiadomość zostanie przeczyta, jej odbiorca zainteresuje się treścią i skorzysta z wezwania do działania. Niestety wiele wiadomości traktuje się jako spam, przez co nigdy nie zostają odczytane. Istotne będzie wobec tego monitorowanie wskaźnika dostarczalności e-maili. Należy robić to regularnie i konsekwentnie – wskaźnik spamu nie powinien przekraczać 0,1%. Warto użyć w tym celu oprogramowania do obsługi dostaw, dzięki czemu będzie można śledzić dostarczalność wiadomości. Znaczenie ma uwierzytelnianie poczty elektronicznej, dobra reputacja nadawcy, korzystanie z dedykowanych adresów IP i prywatnych domen.

 

Do wyboru jest wiele narzędzi służących do monitorowania dostarczalności wiadomości, sprawdzania spamu, zarządzania reputacją i do oceny adresów IP oraz oprogramowań weryfikujących adresy e-mail.

 

 

Co jeszcze jest ważne w tworzeniu kampanii mailingowej? Odpowiadamy w następnym artykule z serii.

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA