Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2.

 

Kreując kampanię mailingową trzeba pamiętać o tym, żeby rozsyłane wiadomości odpowiednio wyświetlały się na każdym urządzeniu i były opatrzone elementami wzywającymi do podjęcia akcji. Dlaczego to takie istotne?

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2. | Tworzenie stron | SEE-MEResponsywność to podstawa, czyli optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych

 

Obecnie ogromny ruch na stronie pochodzi z urządzeń mobilnych. Użytkownicy przeglądają zasoby internetowe właśnie z poziomu smartfonów, tabletów czy laptopów. Konieczne będzie zatem zadbanie o responsywność strony, aby otwierała się prawidłowo i szybko na każdym urządzeniu.

 

Wysłane wiadomości e-mail mają być ciekawe i wartościowe, a wszystkie zawarte w nich elementy muszą się bezproblemowo ładować i płynnie wyświetlać na ekranie. Okazuje się, że ponad połowa wszystkich e-maili jest tworzonych i czytanych na smartfonach, dlatego wręcz koniecznością staje się zaprojektowanie niestandardowego szablonu responsywnego do wysyłanych wiadomości e-mail. Będzie to skuteczny sposób na wyróżnienie się na tle konkurencji, przyciągnięcie wzroku odbiorcy i zainteresowanie go jeszcze nieodczytanym e-mailem.

 

Skuteczny mailing dzięki CTA

 

Każdego dnia każdy otrzymuje na swoją skrzynkę mailową mnóstwo wiadomości, ale tylko niektóre z nich są brane pod uwagę. Większość trafia do kosza i to nawet bez zapoznania się z ich treścią. Jeśli już uda się zaciekawić odbiorcę do przeczytania, ale w wiadomości będzie panował chaos, uzyska się efekt odwrotny do zamierzonego. Z e-maila ma jasno wynikać, czego on dotyczy, co jest promowane albo oferowane. Wszelkie dołączane odnośniki muszą być dobrze przemyślane, nikt nie lubi spamu. Warto dołączać do e-maila wezwanie do działania (w formie przycisków CTA), co przełoży się na szybszą konwersję. Istotne będzie poinformowanie odbiorcy o tym, czego dotyczy dana akcja i jakie ma konkretnie wykonać działanie. Odbiorcy potrzebują jasnych, zrozumiałych komunikatów, aby wiedzieć, co mają dokładnie zrobić, czego się od nich oczekuje. Istotne będzie też używanie języka korzyści, jak również pisanie zwięźle i na temat.

 

 

Czy to już koniec naszych wskazówek? Oczywiście, że nie! Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu.

 

Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Jak zwiększyć ROI kampanii mailingowej? Cześć 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA