Kreatywne pisanie a marketing. Część 1.

 

Jedną z ciekawszych form reklamy jest content marketing, w którym kluczową kwestię odgrywa tworzenie unikalnych, wartościowych treści. Umiejętnie dobranymi słowami można zdziałać bardzo wiele, w tym oddziaływać na emocje i myśli odbiorców. Jeśli opracowana strategia marketingowa ma być rzeczywiście skuteczna, to warto wejść jednak we współpracę z profesjonalistami. W copywritingu niezwykle istotne jest doświadczenie i kreatywne pisanie, a takiej umiejętności nie posiada niestety każda osoba zajmująca się tworzeniem tekstów. Profesjonalnych autorów nie brakuje, trzeba tylko poświęcić trochę więcej czasu na znalezienie eksperta.

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-MEJakie korzyści płyną z kreatywnego pisania?

 

Za pomocą słów można wyrazić swoje myśli, opinie, pomysły. Jeśli jednak chce się stworzyć ciekawy i wartościowy przekaz, który zainteresuje szerokie grono odbiorców, to kluczową kwestią będzie kreatywność. Każdy copywriter ma swój indywidualny styl pisania, który można lubić lub nie. Usługobiorca musi wobec tego zacząć od przejrzenia portfolio, aby sprawdzić, czy dany usługodawca spełnia jego oczekiwania, odpowiada wymaganiom i preferencjom. Dobry copywriter może pochwalić się lekkim piórem i swobodą w tworzeniu kreatywnych treści. Napisane przez niego teksty będą angażujące, pełne emocji, pomogą w budowaniu pozytywnego wizerunku marki i jej rozpoznawalności. Jeśli firmie zależy na tym, aby content marketing był skuteczną formą reklamy, to musi postawić na kreatywnie napisane treści, które przyciągną uwagę czytelników oraz zwiększą wiarygodność firmy.

 

 

Jakie są rodzaje kreatywnych treści? Te najistotniejsze przedstawimy w kolejnym artykule z serii.

 

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA