Kreatywne pisanie a marketing. Część 2.

 

Komunikat prasowy

 

Rodzajów kreatywnych treści jest naprawdę wiele i w każdym przypadku można mówić o szeregu korzyści płynących z ich zastosowania. Jednym z nich jest komunikat prasowy, który pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i przyciągnąć uwagę mediów. Odpowiednio przygotowany komunikat to świetny sposób na zapewnienie firmie pożądanego rozgłosu, zwiększenie zainteresowania marką, świadczonymi usługami czy oferowanymi produktami. W mediach drzemie ogromny potencjał, dlatego warto wykorzystać to narzędzie podczas opracowywania strategii marketingowej. Za pomocą komunikatów prasowych można stać się nawet ekspertem branżowym.

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEE-mail marketing

 

Obecnie bardzo skutecznym narzędziem reklamowym jest e-mail marketing, ale musi on zostać odpowiednio zaplanowany. W przeciwnym razie można uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego i zostać odebranym negatywnie. Rozsyłanie nieprzemyślanych e-maili to niestety prosta droga do tego, że wiadomość nie zostanie nawet odczytana i trafi do folderu SPAM. Co więcej, może mieć to negatywny wpływ na wizerunek firmy, bo nikt nie lubi otrzymywać e-maili zaśmiecających skrzynkę pocztową. Rodzajów e-mail marketingu jest wiele, można wymienić newsletter, katalogi sprzedażowe, autorespondery.

 

Skrypty reklamowe

 

Ciekawą opcją są też skrypty reklamowe, bo za ich pomocą możliwe staje się promowanie swoich usług i produktów w efektowny sposób. Oczywiście kluczem jest stworzenie skutecznego skryptu, który będzie przyciągać uwagę potencjalnych klientów, zachęci do zapoznania się z ofertą i skorzystania z niej. Nie należy jednak przesadzać z ilością treści, bo ważniejsza jest jej moc, czyli siła przekazu. Tutaj ponownie sprawdza się kreatywne pisanie, aby pobudzić zmysły klientów, zmienić ciekawość na pragnienie zakupu.

 

Ghostwriting

 

Kolejnym rodzajem kreatywnych treści jest ghostwriting, czyli pisanie treści incognito. Na rozwiązanie to decyduje się wiele osób chcących napisać książkę. Oznacza to, że zatrudniony ghostwriter pisze książkę w imieniu autora, ale nie przypisuje sobie za to żadnych zasług. Najczęściej nie jest on w żaden sposób uwzględniony w opisie książki, chociaż czasem wymienia się go jako współautora lub redaktora. Jeśli komuś zależy na stworzeniu wartościowych, twórczych i profesjonalnych treści, to warto nawiązać współpracę z doświadczonym ghostwriterem.

 

następnym artykule opowiemy o dwóch formach treści, które wykraczają poza samo “pisarstwo”, ale są z nim w pewien sposób związane i silnie oddziałują na odbiorcę.

 

Kreatywne pisanie a marketing. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kreatywne pisanie a marketing. Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA