Kryzys marki – jak sobie z nim poradzić? Część 1.

 

Kryzys marki może dotknąć Cię właściwie w każdym momencie prowadzenia działalności i zaszkodzić Twojej wiarygodności. Wiedza o tym, jak radzić sobie z tego rodzaju sytuacjami jest kluczowa dla przetrwania firmy.

 

O kryzysie marki słów kilka

 

Kryzysy marek nie są niczym nowym. Jednocześnie, przy stale rosnącej ilości viralowych filmów wideo, internetowych trolli i ogólnej dezinformacji, a także innego rodzaju zagrożeń online – menadżerowie marek mają przed sobą bardzo trudne zadanie polegające na stałym uwzględnianiu bardzo wielu ryzykowanych dla wiarygodności czynników. Tego typu problemy to nie tylko bardzo szeroka grupa potencjalnych zdarzeń, ale również ich ciągła zmienność. Z tego względu stanowią one ogromne zagrożenie dla marek, a także ich zespołów zarządzania kryzysowego.

 

Choć niektóre z elementów działania wyżej wspomnianych zespołów pozostają niezmienne, w pozostałych aspektach przedsiębiorstwa muszą muszą bardzo szybko wykrywać i implementować nowe metody zarządzania kryzysami.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 1. | Tworzenie stron | SEE-MECo się zmieniło?

 

Jedno jest pewne: kryzysy marek były, są i będą stałym elementem prowadzenia biznesu. Choć teoretycznie historia powinna edukować, a większość topowych firm powinna posiadać odpowiednią wiedzę, takie zdarzenia jak nieudane wdrożenie nowego produktu, nieodpowiednie zachowanie kadry zarządzającej, nietrafiona oferta i innego rodzaju sytuacje – będą zdarzać się z mniejszą lub większą częstotliwością, bez względu na to, jakie procedury zostaną wdrożone, aby ich uniknąć.

 

A zatem co się zmieniło? Przede wszystkim to, że dawniej kryzys marki pojawiał się w porannych i wieczornych wiadomościach, aby za kilka dni odejść w niepamięć. Dziś, gdy Twoją markę dotknie wizerunkowa katastrofa, informacje o tym niemalże na pewno pojawią się online, nierzadko na blogach, które znajdują się naprawdę wysoko wśród wyników popularnych wyników wyszukiwania. Bardzo często wpadka PR-owa, która raz trafi do sieci, zaczyna żyć własnym życiem i zapanowanie nad nią jest niezwykle trudne. Social media natychmiast “podłapują” interesujące tematy i właściwie każdy ma coś do powiedzenia, co tylko nakręca spiralę zainteresowania.

 

 

W dzisiejszym artykule nakreśliliśmy problem, a w kolejnym przejdziemy do jego źródeł oraz sposobów do radzenia sobie z kryzysem marki.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 1. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA