Kryzys marki – jak sobie z nim poradzić? Część 2.

 

Gdy faux pas trafi do sieci, to może nieść za sobą katastrofalne skutki dla Twojej marki – zwłaszcza gdy temat jest popularny i zyskał duże zainteresowanie wśród społeczności. Dodatkowo, internet to nie jedyne miejsce, z którego może przyjść cios, jeśli chodzi o kryzys marki. Bez względu na to, czy kryzys marki wynika z czynników losowych, czy też z ludzkiego błędu, może pochodzić bowiem z kilku źródeł. Są to:

 

Przy tylu różnych zagrożeniach dla Twojej marki, świadomość tego, jak radzić sobie w kryzysowej sytuacji jest kluczowa. Przygotowaliśmy 4 sposoby na to, jak reagować i wyjść z całej sytuacji obronną ręką.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEZawsze miej plan

 

Zarządzanie kryzysowe bez planu jest z góry skazane na porażkę. Przygotowanie się na każdą możliwą sytuację jest po prostu niemożliwe, jednak posiadanie planu, który może stanowić swego rodzaju podstawę działań, jest koniecznością. To zdecydowanie bardziej ułatwia radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi niż planowanie w biegu, które jest z góry skazane na błędy wynikające z pośpiechu oraz emocji.

 

Absolutnym minimum jeśli chodzi o Twój plan zarządzania kryzysowego jest określenie definicji kryzysu, ustalenie kto w takiej sytuacji przejmuje kontrolę, kto jest odpowiedzialny za ewentualny kontakt z mediami i użytkownikami, a kto – ma go unikać jak ognia.

 

Reaguj szybko

 

W czasach, gdy złe wieści przemieszczają się szybciej niż światło, a jeden nie do końca trafiony komentarz może dotrzeć do milionów osób w ciągu kilku sekund – szybkie reagowanie na nowe kryzysy jest kluczowe.

 

Zespoły zarządzania kryzysowego mają więc naprawdę niewiele czasu na reakcję. W czasach, kiedy Internet i social media są na wyciągnięcie ręki, większość odbiorców oczekuje reakcji w ciągu nie tyle godzin, co minut od zdarzenia. Pamiętaj o tym!

 

 

W następnym artykule kolejne praktyczne porady. Zapraszamy do lektury.

 

Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Kryzys marki - jak sobie z nim poradzić? Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA