Marketing cyfrowy – współczesne trendy, które musisz znać! Część 2.

12 maja 2021

Kontynuujemy nasze rozwiązania na temat współczesnych trendów w marketingu cyfrowym. Dziś przedstawimy bliżej dwie kolejne tendencje.

Płatne reklamy w mediach społecznościowych

W 2021 roku wzrasta znaczenie płatnych reklam w mediach społecznościowych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że to prosty, a jednocześnie szybki sposób na pozyskanie nowych odbiorców. Faktem jest, że omawiane narzędzia generują dodatkowe koszty, jednak dość szybko można spodziewać się zwrotu z inwestycji. Warto jednak uwzględnić, że nie wystarczy wykupić promowania postów, aby osiągnąć sukces. Bez odpowiedniej strategii marketingowej efekty będą mizerne. Właśnie dlatego czasami lepiej polegać na doświadczeniu ekspertów.

Ogromnym zainteresowaniem cieszy się narzędzie reklamowe Facebook Ads. Podstawowym atutem jest fakt, że treści promocyjne trafiają wyłącznie do użytkowników, którzy mogą być realnie zainteresowani ofertą. Za kierowanie postów odpowiadają zaawansowane algorytmy, które wyjątkowo trafnie wybierają potencjalnych klientów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypróbować opisywaną metodę i podsumować wyniki sprzedażowe.

Kampanie e-mailowe

Wiadomym jest, że kampanie e-mailowe przebiegają zupełnie inaczej niż kilka lat temu. Niedopuszczalne jest spamowanie nachalnymi reklamami, które nie mają nic wspólnego z zainteresowaniami czy też potrzebami danej osoby. Wysyłanie wiadomości na przypadkowe skrzynki nie przyniesie żadnych rezultatów. Już na początku należy odrzucić pomysł zakupu gotowej bazy adresów e-mail, gdyż jest to wyrzuceniem gotówki w błoto.

Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być stworzenie newslettera. Dzięki niemu możliwe jest sukcesywne budowanie własnej bazy adresów. Największym plusem tej metody jest fakt, że zyskujemy dane kontaktowe osób, które w przeszłości były zainteresowane ofertą. Zwiększa to szansę na to, że zdecydują się one na zakup w przyszłości. Niezwykle istotne jest to, aby przesyłane treści były unikatowe oraz interesujące z punktu widzenia odbiorcy. Coraz więcej firm stawia na s

personalizowane oferty. Opisywana metoda komunikacji zapewnia wysoką skuteczność, o ile tylko jest właściwie wykorzystywana.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do zapoznania się z ostatnim artykułem z cyklu, który pojawi się już niebawem.

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania