Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2

 

Potęga zakupów online jest nieporównywalnie większa, niż jeszcze kilka lat temu. Biorąc pod uwagę uwarunkowania epidemiczne, sprzedaż internetowa bezprecedensowo wzrosła na całym świecie. Jak przekonują eksperci, ten rodzaj dokonywania transakcji będzie rokrocznie zyskiwał na swoim znaczeniu. Tylko ze względu na pandemię koronawirusa, rynek e-commerce wzrósł o kilkadziesiąt procent, w zależności od badanego regionu. Co czwarty sklep na globie korzysta z formy sprzedaży online. To pokazuje ogromny potencjał, jaki drzemie w tym sposobie sprzedaży.

 

Z raportu Mastercard Economics Institute wynika, iż znacząca część wykonywanych transakcji internetowych spowodowanych koniecznością (ze względu na obostrzenia pandemiczne) będzie mieć charakter trwały. Oznacza to, iż osoby, które zdecydowały się na zakupy online w dobie pandemii, chętniej skorzystają z tej formy robienia zakupów także po ustaniu obostrzeń – a wręcz stanie się ona preferowanym wyborem, na niekorzyść sklepów stacjonarnych.

 

Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2 | Tworzenie stron | SEE-ME

Uwarunkowania nowoczesnej sprzedaży

 

„Era natychmiastowości”, właściwa dla naszych czasów, sprawia, że sprzedaż odbywa się nieustannie 24 godziny na dobę. Konsumenci dokonują transakcji w czasie rzeczywistym, bez żadnych przerw. Interakcje pomiędzy sklepem a konsumentem stają się przez to nie tylko bezkontaktowe, ale również i zautomatyzowane. Obawy związane z postrzeganym zaufaniem, prywatnością i bezpieczeństwem (np. ochrona przez certyfikat SSL) są aspektem decydującym o tym, czy klient zdecyduje się wykonać zakupy online. W przypadku poprawnego zbudowania zaufania przez e-sklep, konsumenci będą bardziej skłonni do wydawania swoich pieniędzy. Wywarcie pierwszego, negatywnego wrażenia, jest niezwykle trudne do skorygowania w przyszłości.

 

Właściciele sklepów internetowych mogą skutecznie (bądź nie) budować zaufanie wśród kupujących. Celami eliminacji błędów, przyczyniających się do wywierania złego wrażenia, są: generowanie lojalności konsumenckiej i zwiększanie gotowości do finalizacji transakcji. Co więcej, istnieją także trzy kluczowe problemy, zwiększające szanse na niepożądaną migrację klientów do konkurencji. Przyjrzymy się im w kolejnym artykule.

 

Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2 | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2 | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2 | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Porzucone koszyki czyli dlaczego klient migruje do konkurencji. Część 2 | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA