Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 1.

21 czerwca 2022

Jeśli firma chce odnieść sukces – musi zadbać o zwiększenie rozpoznawalności marki, a tym samym o dotarcie do szerszego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci. Nie wystarczy “jedynie” profesjonalna obsługa, trzeba działać wielokierunkowo. Znaczenie ma choćby zaangażowana społeczność online oraz zaufanie i lojalność.

Należy pamiętać o tym, że konkurencja na rynku jest duża, więc pozyskanie klienta to za mało. Prawdziwym wyzwaniem będzie utrzymanie go przy sobie. Konieczne staje się podejmowanie wielu działań, monitorowanie sytuacji na rynku, potrzeb i oczekiwań klienta. Firma musi cały czas na siebie zarabiać, jeśli ma być rentownym przedsięwzięciem.

Znaczenie społeczności

Firma chcąca zaistnieć w świadomości wybranej grupy docelowej oraz zwiększyć zaufanie do marki i lojalności – musi zadbać o stworzenie zaangażowanej społeczności online. Istotna będzie przestrzeń do swobodnego komunikowania się. Zmniejsza to dystans między klientem a firmą. Wchodzenie w interakcje skraca drogę do dokonania zakupu. Wzrost konwersji przekłada się oczywiście na lepsze wyniki sprzedażowe. Należy dbać o swoją społeczność, podtrzymywać cały czas pozytywne relacje. Jest to świetna okazja to informowania o nowościach, specjalnych okazjach, wyprzedażach czy aktualnościach. Media społecznościowe to wszechstronne narzędzie reklamowe o ogromnym potencjale. Warto wobec tego aktywnie prowadzić firmowe fanpage na Facebooku, Instagramie czy Twitterze itd. Świetnie sprawdzi się utworzenie specjalnego hasztagu dla członków swojej społeczności. Zacznie dołączać do niego coraz więcej osób. Rozrastająca się społeczność przekłada się oczywiście na więcej nowych klientów.

 

W kolejnym artykule przedstawimy więcej sposobów na poprawę lojalności wobec marki.

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania