Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2.

 

Trudno mówić o lojalności wobec marki, jeśli oferuje się słabej jakości produkty lub usługi. W ten sposób można szybko stracić pozytywny wizerunek, a negatywne opinie niestety bardzo szybko się rozprzestrzeniają (społeczność robi swoje). Nawet najdroższa reklama przygotowana przez profesjonalistów będzie stratą pieniędzy, jeśli nie zadba się o dobrą jakość asortymentu. Media społecznościowe to potężne narzędzie reklamowe, ale trzeba też liczyć się z tym, że niezadowoleni klienci podzielą się swoją frustracją. Marka sama się obroni, jeśli klient otrzyma wartościowy produkt. Istotne będzie to, aby oferta była dopasowana do potrzeb i oczekiwań klientów. Jeśli wszystko spełni wymagania, to można liczyć na odniesienie sukcesu. Wysoka jakość zawsze powinna być kwestią priorytetową dla każdej firmy. Zostanie to szybko docenione. Klienci nie będą mieli bowiem powodu do tego, aby szukać czegoś lepszego w innym miejscu. Jest to wobec tego skuteczny sposób na zwiększenie lojalności do marki.

 

Obsługa klienta

 

Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-MEOczywiście wysoka jakość nie może dotyczyć wyłącznie produktów lub usług. Trzeba też zadbać o nienaganną obsługę klienta. Jest ona niezwykle ważna i może nawet zdecydować o konwersji zakupowej. Jeśli ktoś nie będzie zadowolony z obsługi – niestety wpłynie to negatywnie na wizerunek marki i wręcz do niej zniechęci. Zadbać należy o fachowe doradztwo oraz szybkie i rzetelne udzielenie odpowiedzi na pytania zadawane przez klientów. Nie dotyczy to jednak wyłącznie zapytań wysyłanych poprzez formularz kontaktowy. Wiadomości e-mail i kontakt telefoniczny to jedno, ale trzeba również pamiętać o odpowiadaniu na komentarze i wiadomości w mediach społecznościowych. Jest to oczywiście czasochłonne i generuje dodatkowe koszty, ale warto zainwestować w sprawną obsługę klienta. Pozwoli na stworzenie lojalnej bazy użytkowników. Należy dążyć do tego, aby rozwiązywać jak najszybciej problemy, z którymi zgłaszają się klienci. W przeciwnym razie będą sfrustrowani i zniechęceni do zaangażowania się w markę. Szybkość i jakość to podstawa w przypadku!

 

Już niebawem powiemy więcej o przejrzystości oraz programach lojalnościowych. Zapraszamy!

 

Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Przychodnie Centrum

10.08.2018 Zgodnie z rozwojem naszych przychodni potrzebowaliśmy zbudować dla naszych pacjentów i kontrahentów
stronę z funkcjonalnością trójwymiarowości. Ustawiliśmy jako cel - funkcjonalność i prostotę, która ma być dopasowana do najnowszych trendów projektowania aplikacji www.

zobacz więcej
Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Michał Moryl
- Wedding photographer.

11.12.2017 Nasza współpraca to modyfikacje i hosting dla stron i zasobów www. Z firmą see-me współpracuję od kilku lat i jestem usatysfakcjonowany wysokim poziomem oferowanych usług hostingowych i znajomości technik css.

zobacz więcej
Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Credit Agricole

03.05.2018 W związku z organizacją przez nasze oddziały firmowego eventu,
firma reklamowa see-me zaprojektowała i zapewniła nieszablonowe
i kreatywne materiały POS.

zobacz więcej
Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 2. | Tworzenie stron | SEE-ME
Biuro Rachunkowe
- Dorota Mirosław

Nasza współpraca rozpoczęła się od realizacji strony internetowej www.biuro-siedlce.pl dla mojego biura rachunkowego. Strona w pełni spełniła oczekiwania moje oraz Klientów.
Aktualnie korzystam z usługi pozycjonowania z pozytywnym efektem.

zobacz więcej

Projektowanie stron wwww

Pozycjonowanie

Hosting i Domeny

E-marketing

Poligrafia

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA