opinie o nas opinie o nas

7 Skutecznych taktyk link-buildingu. Część 3.

13 maja 2024

poprzednim artykule wspomnieliśmy, że wartościowe treści to kluczowy element strategii link-buildingowej. Ale jak możemy tworzyć bardziej wartościowe treści? Odpowiedzi w dalszej części artykułu.

Tworzenie treści „godnych linkowania”

Organicznym sposobem na zwiększenie liczby linków przychodzących jest tworzenie wysokiej jakości treści. Jeśli inne witryny uznają Twoje treści za rzeczowe, pomocne, przydatne i oryginalne, istnieje większe prawdopodobieństwo, że będą linkować do powiązanych stron, nawet jeśli Ty do nich nie linkujesz. Czym więc jest treść, do której warto linkować? Wartością. Blogerzy, pisarze i dziennikarze są bardziej skłonni do linkowania do Twojej witryny w swojej pracy, jeśli jej treść zawiera wartościowe informacje lub opinie.

Przykłady takich treści:

• Przewodniki krok po kroku: Szczegółowe elementarze instruktażowe (z ilustracjami lub filmami), które rozwiązują problemy z konkretnymi i wartościowymi wnioskami.
• Profesjonalne wywiady: Pozyskane opinie i referencje od liderów branży mogą dostarczyć godnego zaufania punktu odniesienia, do którego warto się odwołać.
• Analiza danych: Wyciąganie wniosków z danych przy użyciu narzędzi statystycznych które są potencjalnie cenne dla innych twórców treści.
• Ankiety: Analiza w bieżącym momencie: zrozumienie trendów w opinii publicznej w odniesieniu do problemu na dany temat.
• Analizy przypadków: Relacje z rzeczywistych doświadczeń osób indywidualnych lub organizacji, które może zapewnić szczegółową analizę różnych kwestii, problemów i sytuacji.
•Badania naukowe: Może to być zarówno oryginalne badanie eksperymentalne, jak i opisowe, mające na celu zdobycie nowej wiedzy i ustaleń na dany temat.
• Treści wizualne: W tym wykresy, wykresy, infografiki, obrazy itp.
• Zasoby i narzędzia online: Narzędzia cyfrowe, których ludzie mogą używać do łatwiejszego wykonywania zadań. Na przykład kalkulator podatkowy na stronie internetowej może być wykorzystany jako link przychodzący do treści na temat różnych strategii podatkowych.

 

następnym artykule z cyklu dowiesz się jak analiza porównawcza linków konkurencji może być inspiracją do poprawy Twojego własnego profilu linków.

Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania