7 Skutecznych taktyk link-buildingu. Część 4.

20 maja 2024

Po poprzednich artykułach z cyklu (Artykuł 1, Artykuł 2, Artykuł 3) przychodzi czas, aby zastanowić się w jaki sposób można wykorzystać wiedzę o linkach konkurencji, aby doskonalić własne działania link-buildingowe.

Analiza porównawcza linków konkurencji

Aby zrozumieć, w jaki sposób możesz ulepszyć swój profil linków, porównaj go z konkurencją w swojej branży. Zbadaj ich witryny, zobacz, które z nich generują najwięcej linków zwrotnych, a następnie postaw hipotezę, dlaczego tak się dzieje. (Konkurenci mogą osiągać lepsze wyniki dzięki umiejętnemu radzeniu sobie z dobrze skonstruowanymi przewodnikami instruktażowymi i wnikliwymi postami).
Ponadto, „podglądanie” profili linków konkurencji może ujawnić nam potencjalne źródła linków, które są istotne dla Twoich treści. Możesz odkryć strony internetowe, blogi i katalogi, które są zainteresowane linkowaniem do treści podobnych do tych co Twoje, a następnie możesz się do nich zwrócić.

Gościnne blogowanie

Proces ten polega na dzieleniu się treściami z innymi witrynami w nadziei na uzyskanie linków z powrotem do Twojej witryny i oferuje szereg korzyści. Po pierwsze, blogowanie gościnne z pewnością niezawodnie spowoduje zarówno wzrost liczby odbiorców, jak i ruchu na stronie. Po drugie, jest to opłacalne rozwiązanie do link-buildingu. Dzięki blogowaniu gościnnemu można łatwo i bez ponoszenia kosztów finansowych linkować do własnych treści, umieszczając odnośniki do nich w tekście.
Należy jednak zachować strategiczną ostrożność przy wyborze miejsca, do którego chcesz się zwrócić w celu umieszczenia linku; Miejsca te muszą być wiarygodne i mieć wysoki autorytet domeny, aby Twoja witryna naprawdę skorzystała i odniosła na tym korzyści.

 

kolejnym artykule z cyklu przyjrzymy się innym sposobom na poprawę widoczności Twojej witryny w intrenecie.

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania