Przed nami kolejny artykuł poświęcony rozwijającym się marketingowym trendom. Po ulepszeniach prywatności i wpływie influencerów przychodzi czas, żeby przyjrzeć się celowości marketingu oraz wykorzystaniu filmów.
Zasadniczą różnicę między marketingiem tradycyjnym a marketingiem współczesnym stanowią wykorzystywane narzędzie i metody. To jednak nie wszystko – równie istotna jest bowiem legitymizacja przekazów. Jeszcze jakiś czas temu marketingowcy mogli zakomunikować praktycznie wszystko, a konsumenci przyjmą to prawdopodobnie za pewni. Aktualnie sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Dlaczego? Ze względu na bardzo duże znaczenie przejrzystości i celu przekazów. Ważne dla potencjalnych klientów są kwestie takie jak zawieranie głosu w sprawach społecznych oraz autentyczność. Między stanowiskiem a działaniem musi być więc spójność! Pokolenie Z nie wybacza tu błędów!
Internauci uwielbiają wideo! Filmy publikowane za pośrednictwem mediów społecznościowych mogą cieszyć się ogromnym zainteresowaniem – nie więc dziwnego, że przedsiębiorcy coraz łatwiej przełamują swoją niechęć do umieszczania takiej formy przekazu w swoich strategiach marketingowych.
Oczywiście realizacja filmu jest przedsięwzięciem znacznie bardziej złożonym niż napisanie „zwykłego” posta, ale to inwestycja, która po prostu się opłaca. Szczególnie, gdy jako jeden z głównych kanałów marketingowych obieramy Instagrama lub TikToka. To nowy i niezwykle atrakcyjny sposób na dotarcie do odbiorcy XXI wieku.
To jednak nie koniec naszego cyklu! Kolejne trendy już w następnym artykule.