Sposoby na budowanie lojalności wobec marki, które musisz znać! Część 3.

5 lipca 2022

Dziś dwie niezwykle istotne kwestie, o których nie powinna zapomnieć żadna firma, której zależy na lokalnych i zaangażowanych klientach.

Szczerość i przejrzystość

Bardzo ważne jest to, aby firma była autentyczna i przejrzysta. Jeśli pojawią się jakieś niezgodności i wkradnie się fałsz – niestety będzie miało to negatywny wpływ na odbiór marki. Można zapomnieć o przyciągnięciu lojalnych klientów ze względu na brak zaufania. Docenione zostanie pokazanie firmy od zaplecza – do czego świetnie sprawdzają się media społecznościowe. Warto regularnie przeprowadzać transmisje na żywo z pracownikami i członkami personelu. Wspaniałym rozwiązaniem będzie wirtualna wycieczka po zakładzie produkcyjnym lub biurze. Skróci to dystans między marką a klientami. Stanie się na transparentna w ich oczach. Konsumenci będą bardziej zaangażowani i wspierający. Jest to sposób na umocnienie więzi z nimi. Działania te przekładają się oczywiście na wzrost lojalności wobec marki – na czym zależy przecież każdej firmie.

Program lojalnościowy

Świetną opcję w przypadku przedsiębiorstwa, niezależnie od specyfiki prowadzonej działalności, jest uruchomienie programu lojalnościowego. Zostanie to bardzo pozytywnie odebrane przez klientów, gdyż poczują się oni docenieni. Nagradzanie konsumentów za robienie zakupów lub korzystanie z usług to bardzo skuteczny sposób na wzrost lojalności wobec marki. Można również wprowadzić system punktowy. Za każdy zakup klient otrzyma punkty, które będzie mógł potem wymienić na bezpłatne produkty, darmową dostawę itd. Większość osób będzie skłonna do tego, aby robić częściej transakcje, co pozwoli zdobyć wspomniane nagrody. O programie lojalnościowym powinny pomyśleć przede wszystkim firmy, które mają produkty w wysokich cenach. Nawet kilkuprocentowy rabat dla członków programu będzie bardzo zachęcający. Zniżki działają jak magnes, dlaczego więc ich nie wykorzystać do zbudowania lojalności wobec swojej marki?

 

Przejrzystość, programy lojalnościowe, jakość usług i obsługi, a także społeczność online – to fundamenty, o które po prostu trzeba dbać!

Telefon Formularz kontaktowy
×

    Nasz zespół codziennie pracuje na Twój sukces!!!

    Wyślij zapytanie

    Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie ofertę i najlepszy plan działania